De nou, un nou conte a la biblioteca de l'escola expllicat per la Natàlia! us esperem a tots i totes.
La diada de Sant Jordi es celebra amb molta il·lusió a l'escola. Fem un munt d'activitats.
Una de les activitats estrella va ser el concurs de blackouts
Un nou any, hem participat en el XX certamen de lectura en veu alta amb la representació de l’Isaac i la Lina(de suplent )de Cicle mitjà, l’Emma i l’Alèxia (de suplent) de cicle superior, i la Mariia i la Polina(de suplent) d’aula d’acollida. Tot i no haver sigut seleccionats per la final, ha sigut una gran experiència que de ben segur el curs vinent tornarem a repetir.
El dimarts 19 de març a les 16,30 h tindrà lloc la segona sessió de CONTA’M UN CONTE a la biblioteca de l’escola. La proposta està adreçada a infants d’entre 3 i 6 anys. Us esperem!
Dijous 14 de desembre (16:35h) us esperem per la primera sessió de CONTA'M UN CONTE a la biblioteca de l'escola. No us perdeu aquesta experiència que us permetrà conèixer i gaudir de la nova biblioteca amb els vostres fills i filles. Recordeu que la proposta està adreçada a infants d'entre 3 i 7 anys.